X’mas

yeah! merry christmas to everyone.

多謝Rain買聖誕禮物送俾我. 正呀! 係多圖小字冇格仔嘅書… 基本上係唔使睇字. 大家唔好誤會, Rain唔係(未… XD)送日本水著寫真, 而係一本… 應該叫相片集, 藝術相片集?!?! 開始亂黎… 本書叫 " LITTLE PEOPLE IN THE CITY – The street art of Slinkachu " [ISBN – 9780752226644], 自己google一下, 又或者click " here “.

每張相都有一個故事… 如果我冇搞錯(廢話), 相入面嘅公仔, 造型, 上色, 攝影… 都係同一位artist搞掂晒. 我未睇intro, 因為有好多字… 封面好有趣, 係個封面吸引咗我(叫Rain)去買呢本書. 立體, 平面, 不同比例, 幾樣簡簡單單嘅物件放埋一齊, 影張相變成一個故事. 雖然有啲個故事都幾慘, 但係睇完本書成個人精神曬 🙂 多謝Rain 🙂

我真係唔睇(有字嘅)書, camera / game menu除外, 一揭開就好快瞓… 所以都係睇冇字嘅書開心. 我可以左揭右揭, 點睇都得! 我知人哋排版係有佢嘅次序, 不過我點睇都唔太影響到成本書個內容嗎 😛

我唔希望出書, 只係想去影一系列嘅相出postcard. 想將我眼入面嘅香港話俾其他人知. 成日都係山頂, 尖咀, 假帆船… 會悶嫁…

~ 由 royccm 於 26 十二月, 2010.

一個回應 to “X’mas”

  1. Babe I am sooooooo hapi that u like this Xmas present~~ enjoy!!

發表迴響

 
