Katong Laksa . Prawn Mee (noodle)

加東叻沙. 蝦麵
地址: 灣仔謝菲道115號金聲大廈地下D1鋪
電話: 3168 2478

上次去完台灣之後都冇再食過肉骨茶, 喺美食展見到有, 但係因為sales妹妹推銷技巧太差冇買到. 前排開始凍, 唔知痴咗邊條筋, 好想再食… 於是上openrice搵下. 都係Rain搵到, 放工即刻去. 我帶錯路, 兜咗一大個圈先到 😛 鋪頭唔算大間, 不過都多人幫親. 坐位有Sofa有木櫈, 不過張枱好細. 一心諗住食肉骨茶, 梗係唔諗其他啦, Rain就叫咗喇沙.

肉骨茶晚餐包括肉骨茶, 一碗飯, 幾舊油炸鬼, 仲有餐飲及甜品. 好好食, 可能好想食肉骨茶, 全部清晒. 而甜品係芒果西米露, 唔係咁鍾意, 唔知係唔係同肉骨茶唔啱, 食食吓覺得怪怪地(我返到屋企無肚痛嫁). Rain既喇沙就唔知喇, 因為我都冇乜食過. 不過佢飲嗰杯薏米水幾好味 🙂

食食吓有位怪客, 又係食肉骨茶, 彈人地啲飯好差, 話人地既肉骨茶好有新加坡風味, 又乜又物… 唔知佢咩料, 啲態度好似食神咁 😦 其實啲飯唔好食可以唔食, 我又唔覺得佢啲飯係難食或者差… 不過餐廳既員工都好有禮貌咁答佢, 係得一位大隻佬員工由我坐低到走都未出過一句聲.

請注意 – 早收鋪, 9點就收…

~ 由 royccm 於 23 十一月, 2009.

3 回應 to “Katong Laksa . Prawn Mee (noodle)”

  1. o的喇沙真係幾好味o架~~可以再去食多次~~
    幾時再同我去食呀?豬~

  2. 你幾時撈埋食評?

  3. 撈得到我唔怕撈呀… 不過都係分享比朋友知, 同順便作吓文咁.

    買左iphone啦 😛

發表迴響

 
