好耐冇update(又)

我相信不久嘅將來大家都睇得最多嘅都會係"終於update喇"或者"好耐有update"…
10月真係太忙, 忙到波又冇打, 又冇乜出街. 11月開始喇, 終於有IT同事返工, 希望可以鬆一口氣. 不過可惜嘅係, 我7月完成嘅job, 到現在都未收到錢:( 之前做咗嘅job未完, 但係個客人又冇晒聲氣… 唉

2009年好多引誘… Canon出7D, xbox又咁多game玩, 之前嘅job收到錢嘅話(?!)又想買份小禮物做聖誕禮物, 唔知自己忍手仲可以忍到幾時.

上一次同朋友食飯, 講起搵錢結婚嘅問題… 其實係我把握唔到機會定係大家都係咁呢? 好羨慕結咗婚, 買咗樓嘅朋友 🙂

~ 由 royccm 於 2 十一月, 2009.

2 回應 to “好耐冇update(又)”

  1. 唔單只你, 我都冇乜心機update我個blog~~
    補祝返句生日快樂!! hehe

  2. 大家咁話啦 🙂 過多幾年就變3字頭, 真灰

發表迴響

 
