豚組

日本餐廳, 食吉列豬排, $150一位, 食物好食, 服務都唔錯, 係我覺得坐得唔舒服. 眼瞓… 我會再update同post相.

—–
13 Aug 09 update
哈, 哈哈, 終於有相upload, 哈哈哈! 今次玩poladroid 🙂
之後都會keep住用呢個software去扮polaroid相, 然後先再load上blog, 希望大家支持吓啦~

呢到嘅麵湯都好好飲, 菜同飯係可以免費添加, 不過我食得太多, 同高估咗自己嘅最高容量, 最後係食唔晒, 好彩未滿瀉. 上面提到話唔好坐. 其實係佢地間開嘅枱唔好坐, 啲座墊扁晒… 坐到pat pat都痛. 如果你地pat pat大同夠厚, 應該唔使擔心. 多人去食可以試多幾款種類, 不過我覺得$150貴咗啲, $120左右我會開心好多(頂… 喺學校食$24個飯都話貴)

20090805_IMG0005e-pola

食之前要自己磨芝麻

叫咗兩份套餐... 到最後係我食唔晒(食唔落)... ai

叫咗兩份套餐... 到最後係我食唔晒(食唔落)... ai

醬油

醬油

~ 由 royccm 於 6 八月, 2009.

一個回應 to “豚組”

  1. 好味好味好味!
    雖然貴o的,但係下次我地兩個人share一份,咁咪抵番囉~~呵呵~~:)

發表迴響

 
