打風、打波

好大風, 好爽, 有少少雨, 個場都ok乾爽. 待續…

Jacky第一個到, 我係第二個. 之前都諗住cancel, 但係我呢啲煩人死都唔信佢打波先嚟落大雨, 照打. 最多唔夠人, 一兩個射key. 不過最後都有6個… 打風都打波, 早十年咁同阿媽講肯定小到你飛起… 不過而家咁大個, 有分寸喇, 唔使"咁"擔心. 第三個係黎生, 佢到咗我地就開始OUT. 好耐冇企定射波, 好難把握(其實我一向嘅命中賠率都係好低). Jacky就係咁入, 好快射完, 黎生都唔錯, 我就包尾. TTF(上一次中咗H1N1… )之後都到咗, 一嚟就試跳, 掂到框… 佢話我地打緊個邊個框矮啲… 矮啲我都係唔會掂到框嫁喇:( 再嚟就係Andrew, 得5個, 又係OUT… 到Jofa嚟埋就開波喇.

最初同Jacky + TTF 一隊, Andrew + 中 +  Jofa第二隊. 個場有啲滑, 因為個天keep住都有落吓雨, 但係佢哋照跑走跳… 我係玻璃人, 唔想一開波就收工… 所以冇咩做過 🙂 不過個個都有入波, Jacky 嘅3分波真係勁… 呢啲真係屈機喇, 一開波傳俾佢即射, 穿針. 阿中(黎生)已經唔再係炒粉皇(我係), 不斷得分!!! TTF都好勁… 一身肌肉, 好鬼大隻, 我試過去守, 不過梗係唔得啦. Andrew不停偷波射波搶板交波… 我見到佢我都頭暈. Jofa嘅走籃… 都好勁… 唔識mark hahahaha

有樣嘢冇變就係Andrew帶眼鏡打波, 都係keep住跌眼鏡嘅, 不過有幾次係我唔小心打到佢搞到佢飛眼鏡, 好彩冇事… 不過同我哋打波個小朋友就比我打咗一下… 好彩冇事… 我冇心嫁… 手多汗, 好滑… 上一次打, Jofa都比我打咗幾吓…… 原來我都好奸矛(真係冇心……=_=)

20090804_IMG0004

hea"口靚"仔影嘅

Jacky 休息中

Jacky 休息中

2 vs 2"口靚"仔

2 vs 2"口靚"仔

另一個"口靚"仔影嘅...

另一個"口靚"仔影嘅...

~ 由 royccm 於 4 八月, 2009.

5 回應 to “打風、打波”

  1. 香港打風喎, 去邊度打波?

    你個blog都算更新得密…我日日都用rss check 你個 blog, 努力!

  2. haha 終於要係日本先睇到… 去左美孚打, facebook有相, 遲啲load上blog, 好X忙… 你有冇打Wii Mon Hunt呀?

  3. Victor: 佢都無wii,點打wor?哈哈~你適唔適應日本o既新活呀?i mean新婚生活呀~~~ 🙂

    r先生,你睇下你幾瘦,要食多o野同做多o的運動先得啦!!

  4. 我應該淨係食玩瞓, 一係好似梅rocky咁打機, 就會有肚腩

  5. 哈哈哈哈,咁都幾好wor~
    o岩晒你喇你咁懶! :p

發表迴響

 
