Nike Zoom Flight Club

好輕, 有拉鍊, 魔術貼, 可以唔綁鞋帶, 啱晒我呢啲懶人. 好貼腳, 鞋底對我黎講真係軟硬適中! 正!
有9分, 差一分係因為之前提過嘅crossover版… 我冇係香港見到呀…
今晚落去射波, 好似用錯方法… 真係要做多啲運動.

~ 由 royccm 於 20 七月, 2009.

一個回應 to “Nike Zoom Flight Club”

  1. GOOD~~~ 你鍾意對鞋就好喇~~
    我地一齊去做多o的運動啦~我對銀色Nike買o左幾年都仲好新淨呀~~ 哈哈~

發表迴響

 
