態度

大學生, 都可以思想唔成熟, 做事完全冇交帶, 冇禮貌… 不過我一啲都唔失望… 好似我女朋友咁講, 都冇期望過…
開心嘅係我唔係佢Tutor, 唔係TA, 而佢又唔係我細佬, 唔開心係因為佢而令我嘅工作唔可以喺放假前完成, 要交底比同事跟, 仲搞到佢受氣…

做完一件事, 1個月做完同1年之後先做完都係完成… 只係進度, 態度, 比人嘅感覺有分別. 唔可以成日企喺自己嗰邊諗嘢, 有時都要用其他人嘅角度去思考吓. 呢啲唔係咩新鮮事, 不過我真係要多謝佢… 同女朋友, 屋企人相處, 要多啲溝通先得. 不過… 呢條友就… 咁自以為是, 咁撚臭串, 都冇嘢好同佢講, 總之快手啲還返件parts比我, 唔撚理你自己造定係去日本買, 你比唔到我就儲定錢啦.

希望下年唔會有呢啲學生, 真係頂佢唔撚順.

~ 由 royccm 於 17 七月, 2009.

一個回應 to “態度”

  1. o個o的人o既態度又真係幾衰o既!
    唔好咁嬲啦!要小心身體呀!
    唔好為o的咁o既人勞氣,死o左o的細胞咁就食咩都補唔番o架la~~

發表迴響

 
