我是來警察家庭

我是來警察家庭, 我爸爸係警察, 我細佬係警察, 我表姐夫係警察, 我幾位uncle(冇親戚關係)都係警察…
而我係警察員佐級宿舍住咗十二年……

睇到TVB新聞… 原來我同曾特首都有相似嘅地方…
好無聊呀…

~ 由 royccm 於 25 六月, 2009.

6 回應 to “我是來警察家庭”

  1. 我記得六年班同郭仲德,羅詠去過你屋企玩呀…
    我老公都係警察家族, 呀爸呀叔姑丈…etcetcetc =)

  2. ha 多謝你既reply 🙂 個次仲有多幾位同學去, 不過一位都冇再聯絡過.
    你係屋企煮飯仔, 你同Clement先生一定好開心啦 hahaha
    take care!

  3. 我同學仔爸爸係警察, 我同學仔細佬係警察, 我同學仔表姐夫係警察, 我同學仔幾位uncle(冇親戚關係)都係警察…
    而我同學仔係警察員佐級宿舍住咗十二年……
    嘩哈哈!!

  4. 楊同學, 做乜你個blog消失左呀

  5. 其實我不嬲都係用開xanga, o個個係俾某人睇, 但而家冇人睇…
    http://www.xanga.com/yeungsiushan1011 但要做左fd 先睇到, 哈哈!

  6. 哈哈哈~我仲利害~

    《我是來自街市家庭》
    我爸爸賣豬肉、我阿叔賣魚、我堂哥賣燒肉、我堂家姐賣早餐、我婆婆賣衫…….. :p

發表迴響

 
