終於記起… 點解之前要打戇撚鳩

就係因為要整HP Officejet, 打咗去佢地既CS度求助, 點之得唔到問案之餘仲不停咁叫我去做test print… 真係print到冇墨同hang機… 屌! printer都搞到hang!
真係好撚煩, 勁嬲… 做CS不停答model answer, 算… 但係唔好亂咁黎吖! 我都算做過CS,我都覺得自己夠仆街嫁喇, 竟然仲有人可以仆街過我… 真係要比個獎你. 聽日終於去換print head… 希望係另外一批正常人黎幫我啦.

!!! 屌 !!!

~ 由 royccm 於 8 六月, 2009.

一個回應 to “終於記起… 點解之前要打戇撚鳩”

  1. 唔好成日都咁「抆掙」啦~
    下次我幫你鬧爆佢,好唔好?

發表迴響

 
