i hate smartone

好煩… 話要轉台就有勁多問題. 由3月搞到6月, 5月轉左台喇, 不過要交smartone預繳6月既月費… 當中仲要迫, 我都未小佢迫我用多佢一個月先可以轉台… 好撚煩, 電話又唔覆, 又寄信係咁叫人交埋啲月費… 我都冇用, 交乜鬼… 屌! 真係好撚煩.

~ 由 royccm 於 3 六月, 2009.

3 回應 to “i hate smartone”

  1. 冷靜o的!冷靜o的!
    等我幫你鬧爆佢地好唔好?
    橫掂我都想搵人鬧o下!

  2. …me 2 la, so stress recently……

  3. may be u j too much and u get the side effect
    play xbox instead of j

    find a day to go to country side to have a walk la

發表迴響

 
