地鐵食食食 + 香港 x-men

因為要打BH5, 所以唔多update blog, 不過呢幾日, 其實都唔止幾日… 近呢兩年, 我發現公德呢樣嘢真係漸漸消失. 我唔講自己點喇, 等其他人講啦. 我都係講吓我自己見到既野. 搭地鐵(港鐵, 不過我都係鍾意叫地鐵, 因為要同火車, 輕鐵分開)不准飲食, 我估大家都見過貼喺車廂嘅告示, 聽過車廂勁吵耳嘅廣播, 但係就越來越多人喺地鐵入面開餐. 我都試過喺車廂入面飲水, 都係唔啱, 不過當你見到啲人食早餐, 老麥, 三文治, 燒賣… 我諗到嘅係, 1-真係好肚餓 2-太趕時間 3-可能夠鐘食藥所以要食啲嘢, 飲啖水 4-唔識字… 字典入面冇"不准飲食"呢個解釋… “讓坐與有需要的乘客"都係另一樣問題… Umm 打到呢度, 我突然想用呢個題材去拍短片, 想去搵乘客訪問一吓…

20090412_img0001 20090412_img0004 香港大把xmen – 有"透明阿媽(食玻璃大, 知我講咩啦)", 有"冇感覺死靚妹(喪踩到其他人/物件而自己唔覺, 咁拎佢去做肉盾真係一流)", 有"影分身人(一個人坐幾個位, 一係識分身, 一係有"friend"同佢一齊)"

~ 由 royccm 於 14 四月, 2009.

4 回應 to “地鐵食食食 + 香港 x-men”

  1. 仲有我地o係Elements度撞到X-Men o的friend呀…..
    登登登櫈…..佢就係invisible man呀~仲要唔只一個,係一班….男女老幼都有o個隻!!「西利」到o丫…!
    個個都係食玻璃大,不過可能o的玻璃係made in 祖國,o的quality差o左少少,唔夠invisible囉!
    好心o的人啦,有無聽過一句說話叫做:「唔好大,就教壞細」呀!…唔明?即係話o的大人都做得唔好,咁o的細路有樣學樣,都唔駛旨意會做得好呀!明未?

  2. 唉…人地成日話一代不如一代….我覺得做大人o既,其實都有好大責任,o的小朋友真係會睇你頭o架!依家o的人真係……唉….!

  3. E, OK wor, let’s take some pic n mov~

  4. 而家係地鐵影相同拍片都煩. 因為近期太多人影裙底, 所以都係小心啲.J, 你係咪想一齊玩先?

    仲有冇人會有興趣呢?

發表迴響

 
