Halo3

一路都有同細佬(魚), 同埋佢d師兄一齊打機. 最初係玩Halo3. 我反應一向都慢同埋打機都唔多用腦, 成日都好低分, 通常都會係第一個比人擊中倒地. 但係我玩既目的都係想自己唔好諗咁多野, 所以都冇咩所謂. 仲記得玩Halo3係有車可以坐, 嗰時我通常都係做唔扣安全帶嘅乘客, 拎支機槍掃射人. 揸車嘅唔係魚就係師兄… 不過我想同大家講, 雖然係玩game, 但係駕駛技術都好重要. 一個唔小心剷上石, 可以翻車… 輕則可以推翻架車再黎過, 重則比人抽水, 用大炮襲擊冚家散(連車). 不過我玩呢隻game實在係搞唔掂肉博戰, 10次有9次都係比人KO… 真係X佢XX. Halo3其實都好刺激, 不過由於冇接觸過前兩集, 實在唔知來龍去脈…

用咗gold membership咁耐, 我都未同自己嘅friend一齊打過… 成日都係同魚, 以及佢各區嘅師兄朋友玩… 點解你地要玩Wii, 點解呀~~~

~ 由 royccm 於 3 四月, 2009.

2 回應 to “Halo3”

  1. 哈哈哈….原來你真係傻o架~ :p

  2. http://szymon.tumblr.com/

    it’s funny~
    go and take a look la~ 🙂

發表迴響

 
