咁快又覺得好支力…

都唔知做咩… 成日都好支力. 地鐵d人好趕, 唔比人先落車又係咁衝上去, 我唔上車, 頂住咗, 後面既女士亦因為咁而冇位坐(我都冇), 由車箱中間轉身行去兩卡列車間既空位企, 期間竟然對我篾咀西面… 搞咩呀

好多時候大家都好冇耐性, 咁大架車, 咁多位坐/企, 咁多度門, 總唔會上唔到車. miss咗好快會有下一班. 做咩係要衝住入去呢. 真係好趕…

學生, 大版(i mean tai hok san), 可以一樣零責任, 零公德心, 零手尾. 真係火都黎… 係時候要(佢地硬膠)吓佢地咩叫垃圾桶, 咩叫逃生門. 度門貼住開門會響alarm, 竟然照開… 仲有好多衰嘢, 不過廢時講… 諗起都煩

~ 由 royccm 於 24 三月, 2009.

一個回應 to “咁快又覺得好支力…”

  1. 我諗我地兩個真係天生「火兒」!
    雖然我地次次發生都係有point而發,不過真係超易「著火」!哈哈~

    都話你知,最憎搭地鐵!o的人無品你唔係第一日先知啦,惟有take it easy la!一樣米養百樣人,呢個世界其實真係咩人都有!所以唔好以為愈讀得書多o既人就係愈有品愈好,Bull shit o黎o架!

    btw, 你打錯好多字呀~~ :p
    「去唔到車」?
    「學生, 大版」?
    「要交吓佢地」?

發表迴響

 
