不能入睡…

明明工作量及工作壓力都比已往減半, 失眠, 不能入睡近期卻時常發生. 深夜, 很靜, 靜得令我知道消防員或救護員要出動, 知道街上有幾位臭小子/八婆高聲談話. 在學校教師授課我聽得到, 同學在外面談論我也聽得到, MacBook Pro 的硬碟在轉動我也聽得到, 連別人的電話在震動我也聽到… 救命, 我需要加裝spam filter…  希望不是有甚麼精神毛病, 希望不用和TTF打乒乓球…

~ 由 royccm 於 18 二月, 2009.

5 回應 to “不能入睡…”

  1. hahaha…..傻瓜~你寫得好好呀呢篇文,好生動呀!!
    咁聰明,又點會有事呢?
    傻瓜~
    你可能太大壓力啦!我地要去relax下,好唔好?:)

  2. any holiday 9-13March?
    We r planning for a trip

  3. what trip sin? need to apply 5 day off wor

  4. Taiwan? Thailand?

  5. 今次唔得喇, Rain既時間唔得. 要返學. 希望下次可以同你&Vivian去啦… Taiwan, Thailand都唔錯… Taiwan-平平地可以浸溫泉. Thailand-可以買衫 🙂

發表迴響

 
