CZM聚會 – 第唔知幾多回 part 2

嘩.. 都唔知搞乜. 呢排放工都好支力…

好喇, UNO其實都唔係咩新野,一 可能而家既小朋友唔會知係乜, 不過理9佢啦, 我地知, 我地識, 一大班人玩得開心就得啦:) 我自己都唔知係咩時候接觸UNO, 不過有印象係阿爸阿媽買既. 同佢地玩, 唔會玩得好多局… 玩乜都係咁. 到左我叫班同學黎玩, 打機, 玩啤牌, 都唔可以好多人同一時間一齊玩, 所以最後玩到冇野玩就到UNO出場. 開頭都冇諗過會咁吸引我次次都玩, 因為我覺得次次都好快玩完一個game… 不過當你見到其他人係度笑, 又@#$#^!!@, 好正. 我玩得好差, 不過就好鍾意最後cut draw, 坐我下一位既都會好灰hahaha. 咁我自己都試過比人對付過, 不過唔夠我對付人多. 不過近兩次既gathering都冇玩… 希望下次有得玩啦. 不過唔知會唔會draw到啲同學下次唔再黎呢.

滑板其實唔係玩過好多次. 不過我好記得係ive讀書既時候第一次踏上滑板, 之後就仆街… 係未企到上去就仆街… 好痛… 前後腳上錯次序. 之後都試下向前行, 左轉右轉咁. 唔識跳… 技術唔好但係又試過係行人天橋沖落行人路, 地點係葵青劇院隔離. 初初行上去唔多覺有咩問題, 到我沖左出去就出事喇… 好X快… 係好XX快, 快到我停唔到(技術差又要玩斜路…). 當然我都好好彩可以"玩晒"段斜路, 不過最後又仆街lor… 跟住就磨穿褲喇. 我冇記錯個次係同Jofa, X揚去玩… 佢地兩個都冇事, 係得我仆街. 不過我對滑板都冇太大既興趣… 因為成日仆之餘又冇乜直路, 喂, 我只可以跑直線ja

其實之後我同班舊同學都keep住有約出黎聚下吹下水, 第一次最多人出席既係上深水埗Jofa屋企個次, 有部份同學都帶埋女友出席, 連安西都有去, 搞到差啲要坐大脾. 而個次亦只係得曾同學唯一一位既女同學出席. 如果我係佢都應該會一早走左 😛 個次冇影大合照, 嘥晒~

近呢兩次既聚會除左要多謝一班唔覺我煩既同學之外, 仲要多謝Rain, 成日陪我去玩, 就黎都變成係佢既同學:P 亦都要多謝Vivian, 上次搭巴士既事件真係好對唔住~~~ 仲要成日黎打搞你地. 當然都要多謝Jofa同SiuHonFai啦, 冇佢地幫手真係搞唔掂. 多謝完通常都係行埋一邊唱歌, 不過我想係度X啲人, 我知咁係唔啱, 不過我係要講.

我都知大家有工開, 有時OT, 返shift, 不過覆句去同唔去都唔係咁難姐, 又要問有咩人去, 又要睇下自己熟個幾個去唔去, 好似我叫你出黎sell野咁. 下次唔call你喇大佬.

雖然Facebook post過, 不過係呢度再post多次先~ 麻煩晒攝影C

20090207_img0010se 20090207_img0011s20090207_img0012s

~ 由 royccm 於 16 二月, 2009.

5 回應 to “CZM聚會 – 第唔知幾多回 part 2”

  1. 見到你地玩得開心,我都好開心呀~
    講真,我已經記得晒你o的同學o的名lu~
    哈哈,真係好似係我o的同學咁~:)

  2. 間唔中聚下…幾好呀…So gd~~~

  3. ar Rain so ging ar……….

  4. 28th UNO after BBQ?

  5. UNO.. u have 2 boxes?

發表迴響

 
