CZM聚會 – 第唔知幾多回

近期有兩次聚會, 一月及二月各一次. 雖然有部份同學未能出席, 但係都有十幾人到. 可以叫到咁多人出黎, 我梗係開心啦, 不過都希望各位都有同感. 講起聚會, 都要由form5既長假期開始… 其實係唔係form5呢… 好似係. 咩都好啦, 個時我成家準備搬入東涌, 但係又未正式入伙, 多數時間都係美孚住, 星期六日會入東涌渡假. 係東涌真係冇咩做, 都係打PS2, 睇電視, 落街行都比較少. 於是我就叫左班中學同學入東涌玩. 玩PS2, UNO, 落街玩, 踩滑板. 個時都幾過癮, 玩UNO既規矩亦由呢個時候誕生. 個時都可以靜係玩, 唔使做野, 可能有同學已經返緊parttime, 不過我除左賣相機個二十幾日, 都冇做任何野喇. 講返玩先啦, PS2就打Gundam vs Gundam, J總係會用一啲常人唔用既機體, 例如自護軍綠色大大隻MS (雙面蟹???), 譚X“羊"就成日煲, 打得好勁. 我記得冇人係夠譚“能"X 打既. 落街真係冇野玩… 玩曱甴… 諗先都好笑. 肥邱用BB Gun head shot 左一隻曱甴, err 有觸鬚個part啦(暫叫A). 粒BB彈“取代"左個A, 大家都O晒咀… 當肥邱想望真啲既時候, BB彈就反彈上去. 唔係即刻彈, 係隔左幾秒嫁. 彈上去都唔係大問題, 問題係肥邱差啲食左粒彈…… UNO就係一個唔錯既game, 成班人一齊玩真係幾好笑. 我玩UNO都算好彩, 多數都係中遊位置. 咁當然都試過比人屈機啦, 冇試過點算玩過UNO.

暫時打住咁多先… 請留意下回 “UNO激戰同踩板仆街技巧"
聽朝早起. 過幾日post埋二月聚會既相.

~ 由 royccm 於 14 二月, 2009.

3 回應 to “CZM聚會 – 第唔知幾多回”

  1. 咦…….好核突呀你地……

    不過我真係好期待可以快o的睇你o既新文章呀!!
    頑張て!
    kiss**

  2. wanna play UNO so much now….

  3. 一大班人一齊玩兩副牌最正, 仲有到1000分要比人罰 hahaha

發表迴響

 
