剪頭髮

星期二又去剪頭髲, 不過今次冇聽到有人講tempo呢"兩個"字. 今次D頭髲短番晒喇, 個頭好輕, 洗頭都唔使咁耐.

本來想打另一篇既, 不過好多野想講, 例如中學同學聚會, 屋企人比我既麻煩問題, 又想講下打機, 返工所遇到既大學生… 嗱, 呢到都有4個topics, 大家keep住睇我個blog, 睇下我幾時寫得晒出黎啦.

相就唔使睇喇, 反正我又唔係靚女, 又冇野睇, upload上黎拓咩.

~ 由 royccm 於 11 二月, 2009.

3 回應 to “剪頭髮”

  1. 哈哈哈哈,不如下次你學N先生咁借個MoB o黎影相囉~
    至少我會睇得好開心o架!:p

  2. 邊位係N先生?

  3. 唔著衫又抱住隻貓影相o個位囉~
    蠢~

發表迴響

 
