A322

呢件事係喺1月7日朝早發生既… 7點都未到, 就聽到我阿爸係聽度講 “喂你做咩瞓係地度呀?" 我仲瞓緊嫁, 以為自己發緊夢, 不過擔心係阿媽出事, 跟住就落床, 出到廳見到細佬大字型瞓咗喺地下, 即時醒晒. 好彩地下冇血. 叫佢都仲有反應. 咁阿爸話車佢去醫院, 我話唔好喇, 佢又暈咗, 叫車啦… 我打999, 一聽到有人暈咗就飛線去救護站個邊. 雖然都可以清楚咁講晒啲資料出黎, 但係每次打999都好緊張(之前都試過5~6次). 上咗車, 好, 係救護員問咗幾句野, 我又問佢一兩句, 聽到風聲, 引擎聲… 我好耐冇坐過救護車喇, 之前因為參加St. John可以去救護站當車更, 做非緊急既服務. 今次坐低, 乜都唔使做, 我淨係望住車上面個鐘, 覺得時間可以過得好慢, 又可以過得好快. 架救護車開到100km/h, 但係都要成半個鐘先到瑪嘉烈. 去到醫院, 等等等, 檢查完一輪可以走既時候都已經係中午…

~ 由 royccm 於 13 一月, 2009.

3 回應 to “A322”

  1. 見到你o個sms都嚇一跳呀…好彩無事咋!!
    我地三個都要補o下身先得啦!

    p.s.問題時間~~
    1) 聽同風聲 – 咩o野係「聽同風聲」呀?
    2) 坐底 – 係坐「低」呀~
    3) 靜係 – 「淨」係?!

  2. (我地3個)<=====都要補o下身先得啦
    唔通@O@

  3. 我屋企人個排成日病jei… Hong, 你要"身體健康"呀 😛

發表迴響

 
