(4-1)rd Anniversary

好快又已經係3週年紀念喇, 女朋友話唔鍾意單數, 唯有寫4-1週年啦. 我收到女朋友既咭, 好靚, 係熱氣球嚟, 好似係Ocean Park入面個大氣球, 而我就係乜都冇送比佢, 話去接放工點知冇叮叮搭, 又唔想搭巴士同地鐵, 結果由灣仔行去炮台山, 遲左5分鐘… 好多人慶祝紀念日都會著得靚啲, 我都想著返件西裝外套, 不過實在係太凍, 結果只係著左恤衫, 女朋友就化左妝, 不過比同事話佢似爆"冊"多啲.
慶祝都係去玩同食, 但係今年冇去玩, 因為我本來係要係星期一(12Jan)開工既, 但係contact未有, 又delay左, 結果女朋友就唔夠時間請假, 要開工. 不過都唔緊要, 我覺得冇得去玩足一日, 都可以好開心:)夜晚去左Timesquare食野, 又係CWB, hahaha. 下次不如自己煮啦, 想食咩都得. 之後我地走去食雪糕, haha冬天食雪糕, 真係食少少都已經覺得好夠:)
今次影少左相, 可能真係身體差左, 覺得好凍, 唔多想拎隻手出黎…

女朋友送嫁, 之前比我整爛咗......呢份係刺身5點... 即係有5樣野食......"一定要放係度做伴碟"......)

~ 由 royccm 於 13 一月, 2009.

3 回應 to “(4-1)rd Anniversary”

  1. 哈哈哈哈哈~~4-1週年…咁講真係好好笑~:p
    其實有無禮物都唔重要,大家開心咪得囉! 多謝你呀,琴晚我玩得好開心呀!:)

    問題時間again~
    1) 好多人興祝 – 係「慶」祝
    2) 想著返年西裝 – 著返「套」西裝
    4-1) 我地坎去食雪糕 – 「坎去」??:p

  2. u r so sweet~

  3. 恭喜晒!!!!

發表迴響

 
