中學同學聚會

2009年第一次既中學同學聚會, 都係食飯同吹水. 地點係係荃灣既客家好棧(我揀既, sorry), 好窄, 不過好在係圓枱, 傾計都唔錯. 今次有幾位都係第一次出席, 原因係我冇佢地既contact, 希望下次再搞既時候佢地都會到啦. 食完飯大家都係餐廳門口傾左一陣, 自己突然醒起"未影相呀!!!" 好彩全部都未走, 仲可以影大合照… 中學時期, 大家都會發育, 咁長高係理所當然既, 咁我地影相一向都唔排位, 亂企, 不過今次我地就由高至矮排一次黎影, 排第一既係鄭先生, 我係第二… 鄭生不斷叫快啲影, 之後跟學號排, 都係佢排第一, 94003, 冇計, 係你就係你!

其實可以約到咁多同學出黎食飯都幾開心, 多謝J先生+V小姐提供地方, 蕭先生既幫忙, 多謝RW小姐做攝影師. 下次希望可以玩耐啲, 再認真咁同大家傾下計. 不過譚先生遲下可能移居日本, 到時又少一個人喇.

T.W.G.Hs Chen Zao Men College 940XX 合照-1T.W.G.Hs Chen Zao Men College 940XX 合照-2T.W.G.Hs Chen Zao Men College 940XX 合照-3T.W.G.Hs Chen Zao Men College 940XX 合照-4T.W.G.Hs Chen Zao Men College 940XX 合照-5

~ 由 royccm 於 12 一月, 2009.

3 回應 to “中學同學聚會”

  1. hahahaha….中學同學聚會,都幾好玩o丫~
    要多謝V小姐同J先生就真,次次都打搞你地,真係唔好意思!仲要多謝MoB同阿蛋o既熱情招待,真係次次都令我唔想返屋企呀
    ~:p

    p.s.都係「係」排第一 – 係「佢」?

  2. hahaha, i would prepare some group games next time, no need to play Wii, ahhahaha!

  3. Mr. Jacky Siu suggest we go to book a cafe at MK… around $150 per head.

發表迴響

 
