2009

又一年喇… 2008年,對我黎講都係好嘅一年,有新嘗試,認識到新嘅人,對工作都有另一種睇法。

2009年都係有一個好嘅開始,1月中就開始返新工,好期待:) 因為都有一段時間冇返長工,睇黎自己都係唔啱做freelance… 有新工返,就要努力儲錢。唔再係儲錢買野玩(2008年買咗G10……),係要達成我同女朋友嘅目標。之前希望可以同女朋友係30歲左右結婚,雖然仲有好多細節未諗清楚,起步慢咗,但係唔緊要啦,我認為係可以達到目標嘅。

2008年最後1日我地又上咗去梅先生屋企玩,不過今次梅生就自己打機,我地有我地自己玩…應該話我地成班一齊玩,佢有佢自己打xbox… 今次由Brian做主持,啲遊戲好難玩…分組又成日同女朋友唔同組…搞到比人投訴話「有姦情」…

今年有好多朋友結婚,預祝佢地白頭到老!

新年要快樂之餘,都要身體健康!(做咩搞到農曆新年咁…)

~ 由 royccm 於 4 一月, 2009.

3 回應 to “2009”

  1. haha~唔駛擔心,一切順其自然啦~
    我信我地一定可以提早達成目標!!:)

    p.s.你又打錯字啦,傻瓜~:p

    梅先生屋企琉——-係「玩」
    都有身體健康——-係「要」

  2. 🙂
    so sweet!

  3. 成日打錯字…

發表迴響

 
