Xbox360

買Xbox360都係兩年幾之前嘅事。揀Xbox嘅原因係因為佢啲game平過PS3,$280 ~ $300左右一隻,比起PS3係平的多,而且用Xbox玩會好過用電腦,一定唔會因為hardware問題而玩唔到,但係買個時都有擔心MS嘅產品會唔會"出事"呢,不過一睇吓PS3嘅價格,就決定拎部Xbox返屋企喇。最初買嘅game,玩咗一陣就覺得好悶,唔好玩,想拆返部PS2嚟踢Winning。不過Xbox開始多啲自己有興趣玩嘅game,好似Rainbow 6,Ace Combat,NBA咁,所以都冇咁驚。不過一放鬆咗,問題就即刻出現…紅色嘅光環,3紅…頂,仲要係過年先黎壞。個時自己唔係第一批遇到3紅問題,一上forum search,見到勁多人xyz。好彩最後都有換返部機,不過應該係翻新機,唉,始終都新出事。

上面提過嘅Rainbow 6,我差唔多集集都有玩,以前同班舊同事仲會一齊去打機,成班人坐埋一齊玩好好笑。而家用Xbox玩online game,就少咗笑,唔係冇,係少咗。一來自己嘅friend9成都冇玩Xbox,另外上網同唔識嘅人玩又好難投入。不過玩得耐咗,都會見到之前一齊玩過嘅人,唯有將佢地一個一個咁放入friend list上面啦。

女朋友成日話我同細佬買嘅game都係射擊game,唔悶咩?哈哈,有少少啦,係咪可以買多幾隻game玩呀?其實同其他人一齊合作玩,會開心過同人對戰。因為自己技術唔夠,玩咩都好屎。我都有叫妳同我玩bomberman嫁,妳話成日都比人炸,唔好玩,我都一樣,成日比人殺,唔好玩,不如一齊殺電腦好過。

有冇人玩呀?我打GOW2,Rainbow 6 Vegas 2,NBA 2K9(好屎),有就add我啦。

~ 由 royccm 於 22 十二月, 2008.

發表迴響

 
