已經收到禮物喇,要練習快手啲影到一張滿意嘅相。同女朋友夾份買咗新相機,係Canon G10,雖然唔係5DmkII,不過一樣都係咁好玩。不過我都係打算自己出錢買,咁女朋友又可以自己揀多一份喇。本來女朋友話呢部機唔好,又大舊,又重,不過佢最後都係揀咗G10…成日都要女朋友就我,哈哈,好幸福。我阿爸阿媽就揀咗870IS。Mon大咗,係好好多。

上星期六,我好大力咁打咗我女朋友隻手一下…因乜事出手都好,打人的確係唔啱,唔會有一個令人覺得合理嘅解釋。自己好小氣,成日都因為好少嘅事就嬲。女朋友就好大方,仲成日比我蝦…諗返其他事,自己真係好小朋友,唔識得去珍惜同照顧人。而家講咩寫咩都冇用,唔鍾意應該講出口,唔好出手啦。冇得Undo,做任何事都要負責。到做錯事先知錯,太遲。

~ 由 royccm 於 15 十二月, 2008.

3 回應 to “”

  1. 唔駛講到我咁好,我驚自己忍唔住會嘔呀….aiya~
    講真你唔算小氣,係有時好細路仔,成日想人氹o者~
    其實我無特登就你o架,不過只要係你用o既o野,我就覺得好好…….都唔知點解,好神奇啊~~~
    哈哈哈哈…
    relax o的啦你~OK?

  2. 你寫到好似好大鑊咁o架…..
    你估你係倪先生咩?:p

  3. 我係程先生:)

發表迴響

 
