Busy

忙咗成個星期有多,終於可以停一陣。不過唔好停咁耐,希望下星期去見工會有好消息。

由第一份工開始到我對上一份嘅contract,全部都係由朋友,老師介紹,發覺自己係冇搵過工,唔識搵工… resume一份又一份咁send,就連agency都冇回應。唔通成世都要靠朋友?

多謝老師搵我開工…多謝朋友介紹工作,借出樂器…多謝女朋友,屋企人,朋友對我嘅關心,忍耐…多謝仲記得我嘅朋友…好耐冇出席朋友間嘅聚會,對唔住,次次約嘅時間我都要開工,都失業咗好幾個月,自己唔想放棄任何工作機會。請原諒我啦。

如果有咩可以幫到手就call我啦,我都希望自己幫到你地

~ 由 royccm 於 1 十二月, 2008.

4 回應 to “Busy”

  1. easy babe easy~
    dun be so stressful!
    u know, tomorrow is another day ma~
    Hip, hip, hurray! ^^

  2. Take it easy~~~你一定好快搵到工既~~~ ^^
    26/12…去唔去Rocky屋企開Party呀~~~

  3. 🙂
    we’ll always be around~

  4. 加油吧!!

發表迴響

 
