-_-!!

自己個blog好悶,不如摺埋佢啦。其實我第一日開如寫blog嘅時候都有悶過內容呢個問題。究竟我要寫乜嘢睇嘅人先會有興趣,定係我寫咩你地就睇咩,想回覆就係下面打幾隻字。搞咗大半日,我決定用後面嘅方法。

近排搵緊用數碼相機影紅外線相片嘅資料,除咗幾個之前已經睇過嘅外國網站之外,仲搵到兩個香港網頁,一個係album,另一個係blog。睇過呢兩個網頁,仲更加覺得自己除咗中文差之外仲係講嘢無內容。不過算啦,我諗blog係用嚟表達自己,我估我成功咗一大半。

好喇發完癲,返反去紅外線攝影先,唔知係咩就上網搵下啦。我想影IR相片好耐,之前睇過一位老師係南丫島嘅作品,其他online album,雜誌嘅介紹,好想自己都可以影到一張IR相。不過我由諗到今日,都有兩年左右喇,我係一張都仲未影到嘅…原因有"借口1″,"借口2″,"借口3″,"借口4″,"借口5″,"借口6″,"借口7″,"借口8″,"借口9″,"借口10″…就係咁所以無影過。今日又勾起條癮,又再想影IR,不過今次唔係落filter或者影菲林,係去改機。點解要改機?因為人人都話落咗filter cut晒大部份可見光,viewfinder黑晒,你會對唔到焦。影相要長時間曝光,一定要用腳架。filter幾錢幾錢,貴…除咗價錢之外,其他嘅都有解決方法。不過我影相慢到pk,又懶,有時出街影相都唔願拎腳架,加上想換5DmkII,部20D梗係拎去外啦 XD 同埋改咗之後可以手持拍攝,正!

個腦諗唔到嘢,part1就此完結

link:
貓地誌與照相館 blog呀,內容好充實,又有貓貓相…
Yin’s Photo Workshop 除咗IR之外,仲有好多唔同類型嘅相… 要努力練習,我幼稚園畢業未呀?

~ 由 royccm 於 13 十一月, 2008.

發表迴響

 
