我的志願

今次先打晒我的志願出嚟,遲啲再講解吓,如果有人睇嘅話。另外你地都寫吓啦,唔好得我一個寫,好X悶。

我的志願
1 – 警察,幼稚園至小學時期
2 – 太空人,小學時期
3 – 廚師,Form1
到咗呢段時期都唔可以叫"志願",只可以話自己想做乜…
4 – 警察 / IT人,Form3到IVE時期
5 – 攝影師,圖書館工作時期(後期)
6 – 搵到食嘅錄像製作人…唉

~ 由 royccm 於 13 十一月, 2008.

3 回應 to “我的志願”

  1. 我的志願!!!
    1.(幼稚園時期)想做有錢佬可以買好多玩具
    2.(小學時期)想做有錢佬可以買好多靚衫靚鞋靚書包
    3.(中學時期)想做有錢佬可以買好多遊戲機電腦………
    4.(工作時期)想做有錢佬想賣咩就咩XD
    所以我係無志願,又或者我覺得好多野比志願重要XD

  2. 我的志願當然唔使做la

    不過而家我想開一間cafe~~

  3. 開cafe好丫, 咩都自己話事.
    幾時開呀? 😛

    我有諗過開車仔麵鋪 hahaha

發表迴響

 
