浪費

有一晚去咗圓方食飯,應該係夜晚九點幾左右,比我見到圓方入面間三百幾度嘅超市員工用黑色大膠袋,似係垃圾袋,"收集"麵包鋪淨落黎嘅包,仲要係連埋膠托盤張紙塞入去。個時間超市都拉晒閘,唔知佢包咗幾多車膠袋喇。不過我估佢都唔會再拎得返出黎賣。我唔會再買佢地嘅包喇!

~ 由 royccm 於 11 十一月, 2008.

一個回應 to “浪費”

  1. 先旨聲明,我唔係咩環保份子,只係不吐不快!
    我明白,生意難做。叫呢o的「睇$大過天」o既無良奸商免費將賣剩o既麵包送去孤兒院、老人院或者窮人等等有需有o既人根本就係Mission Impossible!咩o野「驚o的麵包唔新鮮會食壞人、運送過程可能會導致麵包變壞等…」(同一日賣o個時就新鮮,賣唔晒就即刻變壞?=.=),畢竟再冠冕堂皇o既理由都只係藉口,一句講晒:蝕本生意無人做。
    咁不如退而求其次,明知賣唔晒,點解唔整少o的呢?又或者,o係臨收舖前1個鐘推出減價或折扣優惠,既可以減少浪費,又可以薄利多銷,一石二鳥!

    講乜鬼「為保障顧客食得健康,食材日日新鮮製造」o丫…..bullshit!咁咪即係做成大量食物資源浪費囉!
    做人講良心,做生意其實都要有「良心」!食材新鮮固然重要,但做成多餘o既浪費,咁又有乜謂呢?人地第3世界國家o既人想食又無得食,我地呢,就有得食都唔食,仲要浪費……諗諗o下都真係幾折墮!!

    p.s.除o左36x, 吉x島專賣銅鑼燒o既o個間舖頭都係浪費王之一。
    某日我地去買銅鑼燒o既時候,隔著玻璃,見到店員不斷在製作新鮮銅鑼燒…..望下手錶發覺距離打烊只剩下約1個鐘,好奇之下,我問其中一個店員,依家仲整咁多,若果賣唔晒咁點算呢?佢竟然答我(好有禮貌地):「哦,我地o的銅鑼燒要新鮮食o架!絕對唔會賣隔夜貨,如果賣唔晒就要掉晒佢o架喇!」…..我話咁咪好浪費囉?!佢就好唔好意思咁話呢個係總公司o既決定。自此之後,我地都「決定」唔會再幫襯呢間舖!
    唔好再助紂為虐,為虎作倀呀!

    睇下3色台「冰天動地」,就知人類o係呢幾百年來對地球所做o既「好事」破壞性有幾強!
    一切得來不易,大家要惜福呀!

發表迴響

 
