移過啲吖

影相,由其是影人,第一下企嘅位總係唔啱攝影師心水,佢咃一定會叫你"移過半步"或者類似嘅對白…我有幸成為女朋友嘅model,不過係佢"指揮"之下,到我變得唔識分左右…好好笑:) 佢右手拎住部機,左手不斷fing左fing右叫我企過啲,咁我要企左啲定右啲呢?好耐冇試過同妳出街玩喇(我覺得咁樣好好玩),放咗工咁攰都陪我周圍癲:P

post啲作品比大家睇下啦…

攝影師(不能集的情況下)的港夜景

攝影師(不能集中的情況下)的維港夜景

因為攝影師focus唔到(影像同攝影師自己),所以我就叫佢咁影喇… 你地睇下我幾__(填充題)

因為攝影師focus唔到(影像同攝影師自己),所以我就叫佢咁影喇… 你地睇下我幾__(填充題)

~ 由 royccm 於 5 十一月, 2008.

2 回應 to “移過啲吖”

  1. 嘻嘻~估唔到一部相機就可以帶o黎咁多樂趣!不過講真我真係唔識用你部機…次次都focus唔到=_="
    唯有亂咁影喇~其實我覺得我o既指示明明好清楚o架喇,係「有o的人」豬嘜之嘛~:p

    話昤話,我都影得唔錯o丫~幾靚呀~~
    (好在你無upload老鼠o個張,如果唔係我真係會打死你!:p)

    我地好耐無玩得咁盡興喇~下次再玩過啦~OK~

  2. *係「話時話」
    竟然打錯字添….

發表迴響

 
