尋找聖誕老人

未到聖誕節不過急需聖誕禮物,請留意列出的物品:

圓形界刀,硬咭紙,鐵呎,強力百特叔叔漿糊筆,24吋lcd monitor,printer,film scanner,panasonic lx3,canon 5dmkii,ef 17-40 f4,lomo colorsplash flash…

~ 由 royccm 於 5 十一月, 2008.

4 回應 to “尋找聖誕老人”

  1. 哈哈!!!一口氣睇晒你個Blog!!!
    今次應該快過Rain留言了!!
    我之前學英文個標題係講婚禮!原來外國人結婚前會有個禮物表寫左想要咩跟住比d親朋戚友選haha……我覺得呢個方法好好,又可以收到自己需要既野,又唔洗驚人地送賣一樣,同你個急需聖誕既禮物一樣^^

  2. aiya…..俾人捷足先登添…….
    除o左頭幾樣…..其他我都唔知係咩添..哈?!(扮傻ing)

    我又要聖誕老人~
    請1次過滿足我3個願望啦~(雙手合十ing)
    我要:
    你開開心心!
    我開開心心!
    大家都開開心心!

    YEAH~~~^^

  3. 真好!Crystal之後到Hong:)你放心啦,呢個唔係結婚前嘅禮物表,係08年嘅禮物表 hahaha 🙂

    聖誕老人係提供物品作為禮物嘅,所以胡小姐妳呢三個願望佢幫唔到妳喇。我地自己去實現啦。YEAH~~~^^ YEAH~~~^^

  4. 結婚前既禮物…應該係朋友送既冷氣機…洗衣機…電視等等…哈哈~~~

發表迴響

 
