又開學喇

要加油呀,雖然第一日返學去錯地鐵站出口,問路又問得唔清唔楚,唔識分左右,又要駁咀,上上下堂又眼瞓…不過唔緊要啦,最緊要係有心繼續返學,妳如果又唔識路可以再打比我問路嫁,每次收費一千大圓!唔…妳欠我一千…哈哈

其實我好佩服妳嫁,妳叫我再返學上堂都冇問題,不過最好係唔使寫字同交文字功課。叫我做手工,畫幅畫,影相剪片都仲好啲…不如我咃去搵興趣班學吓整蛋糕啦 😛

~ 由 royccm 於 5 十一月, 2008.

3 回應 to “又開學喇”

  1. 哈哈哈….我覺得自己已經算係一個好好o既學生,同班o既唔係走出去講電話,就係一路上堂一路食朱古力….而個光頭阿sir一邊吹噓自己英文好掂,一邊th…th….the咁….成2個半鐘,真係好難唔眼瞓o架! :p

    你咪次次都得講字~
    你仲欠我一個(你自己親手整o既)蛋糕呀!!哼~

  2. 哼~哼~哼~
    咁就同妳欠我嘅問路費無數啦!
    哼~哼~哼~

    我想試下去其他地方學整蛋糕,好唔好?
    有冇好地方介紹?

  3. 哈哈哈…..咁都得?!
    是但喇~:p

    整蛋糕…….都唔知仲有邊度好bor…
    分分鐘拉Eva教我地仲好添~

發表迴響

 
