身體健康

近排阿婆入咗醫院,好彩冇乜事。不過老人家年紀大,總係會周身骨痛多小毛病…我好少同婆婆傾計,有嘢講都係兩三句,有時仲要估佢講乜 – 我唔識聽佢講潮州話。有時諗返起都覺得幾好笑,阿婆同我講A我又答B。希望仲有一段長時間可以亂答阿婆問題啦…祝大家身體健康!

part2 – 05NOV20080
今日開返個blog…睇返呢個post,先發現自己其實好少同家人坐底傾計,講笑…係我唔想同人講,定係自己懶得去同人傾,定係唔想同家人傾,我估有一大半都係唔想同家人傾…我會同女朋友,朋友,阿sir,傾下計,同家人傾嘅內容一啲都唔深入。呢個都係一個大問題,因為到咗而家佢地係唔知我係度做乜嘢,唔知我為咩返工成日OT,點解唔轉工等等…

有幾次同女朋友認真去傾某一個話題嘅時候,佢就話我不斷咁提供方法去解決問題。其實佢講得冇錯,可能我由細到大同屋企人都冇乜嘢傾,而佢地又係用同樣嘅方法同我溝通,我學咗佢地啦。對唔同人要用唔同嘅溝通方法,我明,會努力嘗試。

~ 由 royccm 於 3 十一月, 2008.

2 回應 to “身體健康”

  1. 老人家小病痛多在所難免,都係o個句喇:「珍惜眼前人」,想做就去做,想見就要見多o的,千祈唔好令自己第日後悔呀!
    我實陪你o架!whenever u do, whatever u do!

  2. 有朋友寫Blog…我一定睇…因為我夠8…哈哈…"今日唔知聽日事…想做就去做…最梗要開開心心"~~~

發表迴響

 
