探險

星期一睇完新假期我就想去探險。其實我唔係而家先諗過要探險,細個嘅時候都有,不過詳情就唔多記得,我估都係同朋友仔去吓公園玩,踩吓單車咁…咦,係落街玩唔係探險喎…小六畢業去五日宿營又冇咩特別…fastforward…好!到中五畢業,有諗過跟同學搭火車上北京,不過比屋企人投反對票,最後都冇得去…

講咗咁耐,其實我都冇去過探險,冇自己一個去旅行,冇自己一個去流浪。ummm又開始語無倫次…其實我想講嘅探險,係去啲荒廢嘅學校,遊樂場,工廠咁,一定要係好舊好舊,入去影下相,睇吓嘢。喺香港應該好少有以上可以比我"探險"嘅地方(如果有就話我知)。勁無聊,不過我未試過嘛…

做大雄都幾過癮,放學成日去後山玩,又可以同朋友去探險。其實我心目中嘅探險可能係咁都唔定。好廢,打完一輪都冇咩內容。算啦,繼續廢落去啦…

唔知大家有冇玩過Fallout 2,係一隻十年前出嘅電腦遊戲,內容唔講喇,十一月終於出第三集。有時諗諗吓覺得心目中嘅探險似RPG game,只係冇原因去開始同唔需要打打殺殺,純粹認識新嘅人物,簡簡單單咁完成就收工…

~ 由 royccm 於 29 十月, 2008.

一個回應 to “探險”

  1. 探險、探險….照字面意思o黎睇,即係「探」索有危「險」性o既事物/地方啦!
    唔…危險喎…我怕o架!所以,比起探險,我「哈」流浪多一點!
    可能女孩子天性總係愛浪漫,o係我心目中,一個人+一個背囊去流浪係一件絕頂有型o既事!「無目標漫遊」,不為甚麼,同時亦不特意去做甚麼,旨在影o下相、放鬆自己去經歷一切~係勁無聊o架,不過流浪嘛,本該如此!歐洲同意大利都係我o既dream target!
    不如,搵日有機會一齊去o丫~你探你o既險,我流我o既浪,各取所需,都幾好~^^

    p.s.點解你成日都打錯個「定」字o既?係一「定」,唔係一「家」呀~~仲有上一篇仲有一個「家」字未改~~~呵~

發表迴響

 
