我已經…"咩lu"

Rain & Roy

個標題唔係我作嫁,不過比大家估吓標題想講乜,估中冇獎。

生日好開心,有女朋友陪我去周圍行,周圍食,買玩具,又同屋企人食飯,收利事,收到朋友既生日sms…仲有妳陪我影相:) 係我細佬黎唔到食飯。其實生日簡單咁過都好開心啦,唔一定要收禮物利事,都唔一定要食生日蛋糕同食大餐。只要大家都笑住就好足夠。不過星期日要開工,唔可以玩到好夜…對不起~

26歲喇…心情好複雜…有開心有唔開心…好矛盾…

~ 由 royccm 於 26 十月, 2008.

3 回應 to “我已經…"咩lu"”

  1. 哈哈哈哈~~~~~~開心就好!!總之咩都唔好理,生日就係‧要‧開‧心‧呀!!!!!
    最緊要都係你已經…咩lu嘛~~~呵呵~唔駛諗喇你,我係唔會開估o架!!

    你又打錯字喇,係唔一「定」,唔係唔一「家」呀~^^

  2. p.s. 我好鐘意banner張相,好型!

  3. hahaha~ add oil la~

發表迴響

 
