full frame & 18mm-200mm

我自己鍾意影相,不過係度同大家講多次。由我買咗部20D開始,我就覺得full frame機嘅view finder係大好多。屋企有另一部eos88,係菲林機。喺我讀中學嘅時候,屋企買嘅,都好似要二三千蚊。早兩年讀過一個攝影課程,其中有一日係外影,影菲林,咁就梗係帶埋eos啦,當然20D都唔會放過。跟chak sir去到南涌一路行一路影一路換鏡,換換下都唔想拎部20D出嚟影…唔係因為菲林靚啲,數碼嘅又點…而係我又深近視又帶眼鏡,望住20D嘅view finder隻眼好攰,左右眼都用晒:P。經過呢次外影,我就好想換部full frame dslr。5DMkII 出喇,不過都唔關我事…

好喇咁18mm-200mm呢類旅行必備嘅鏡頭,我又好想買。因為有一次去旅行,我有咗兩支鏡去,一支係24mm,另一支係70mm-200mm…超重,淨係拎住行都想死,支長鏡都冇乜用過…之後有一次去台灣,淨係帶咗支24mm去,呢次輕鬆好多,但係有好多行過見到又影唔到。

呢兩樣嘢令我好矛盾,用full frame又唔可以用18-200,但係用18-200又到我左右眼勁攰…所以

係時候買部DC喇…嘩哈哈哈…目標係Ricoh R10Panasonic LX3,又係度講買嘢喇…

~ 由 royccm 於 21 十月, 2008.

6 回應 to “full frame & 18mm-200mm”

  1. 嘩哈哈哈哈……..完全唔知上面講緊乜~
    anyway, 等我有錢換鬼o左部Casio之後(我o既新目標係Canon或者Ricoh…),一齊再周圍去影相o丫~~~
    對上o個2次去南丫島同大澳都玩得好開心呀!!^^

  2. indeed, E+D DSLR yau LiveView ma, just use the LCD law…

  3. i wanna buy DSLR 2….. $$.$$..$$$…….^$*^@*^#

  4. 喇,見識你咁耐,都咪話唔益你,我平平地讓部20D比你,冇live view,冇防震冇防塵冇防水點,lcd mon2吋都唔知有冇…errr 詳細spec自己去dpreview睇啦:P
    講真,想試下玩嘅去搵二手啦,你用返nikon又可以同細佬交換鏡同閃燈,再唔係,"借"佢部D70啦

  5. hahaha 妳係要用啲細細部卡片機先影得開心,比部20D妳就唔想影。下次唔好買casio喇,機係簿啲細啲,不過維修嘅地方好X遠,揀canon會近啲。冇記錯ricoh同casio都係同一個代理…咁…R10…我都係要揀過另一部先得。

  6. hahaha….你話事啦~ 講真….我識鬼咩?!:p
    不過我budget唔多,唔知$3000買唔買到一部新Canon呢?
    …..嗚~好窮!

發表迴響

 
