冇嘢搵嘢嚟講

節慶本來都係得幾日,但係近排大家可以慶祝嘅時間就不斷延長…
由而家開始數,最近嘅有halloween,九月尾就開始有宣傳,一直去到十一月頭。我十月生日,想免費去海洋公園玩都幾難,去玩咩都一定多人到爆。
大家有一個月左右嘅時間去休息一陣,因為到咗十二月又即刻變成聖誕節。
再休息一個月,農曆新年又到,一個悶到我死嘅節日,係可以去同其他人拜年,有好味嘅年糕同籮白糕食,不過都係悶到爆,又要搭車去呢度嗰度,有錢去旅行好過。而情人節又係一個長氣嘅日子…
四月開始就到復活節,端午節,暑假未到都有月餅食…
其實中間都仲有其他節日假期,不過大家都好似唔多會去慶祝咁。

打咗好多字不過唔知打乜。

~ 由 royccm 於 21 十月, 2008.

6 回應 to “冇嘢搵嘢嚟講”

  1. 趁就o黎食lunch, 偷雞上o黎望o下~

    原來我地真係有好多想法都好相似o架……由細到大都唔鐘意人多車多又嘈吵o既地方…
    至於halowin……我諗經過琴晚,你一定明白我o既苦衷o既…係咪?
    嘻~

  2. i hate 人多 as well….. but on the other hand, most friends off only weekends. sometimes it’s just some reason to meet friends~
    i miss U guys.
    by the way, i’ve got a new 2 months old kitten…
    come n play when u have time~

  3. 上一次話十月尾左加又搞多次gathering,不過我又係超懶,連地方都未搵過,你地有咩好介紹呀?可以收容到廿人左右,男女都啱食/玩…

  4. -____-" 係左「右」…….

    嘩~原來你地有20人咁多?!咁多人,一係去cafe包場, 再唔係都係得o的樓上pub夠位咋喎…

    Jofa: Vivian同我講o左喇!!咁究竟幾時約出o黎gathering o者??想快o的睇到佢呀~~~嘻~

  5. SSP duck ng duck a?
    just 7 floor jei, hehehee…..

  6. 左右定左X??? XD

    SSP is a good place at least we can save the $ for buying drinks, foods…
    And when will u and Vivian have holiday? So we can come and visit the cat

發表迴響

 
