大家…請留言

原來真係冇人睇,都係得胡小姐留言…唯有自己係度亂打同係咁click增加瀏覽次數=_=。
其實除咗係呢邊留言之外,大家亦可以參觀PAGES>ABOUT ME,入面係介紹呢個blog嘅主人,即係我,你地睇完係可以幫我加多啲資料落去。咁最後會唔會比我delete就冇人知喇,不過比下面留一條半條腳毛都好丫…

先係度多謝會睇呢個blog嘅朋友

今日終於去咗剪髲。不過就係因為冇jel頭,比人話個樣好似tempX入面嘅電車男…@#!$#^^&$%^&#$%@
激死我

~ 由 royccm 於 14 十月, 2008.

5 回應 to “大家…請留言”

  1. 唯有自己係度亂打同係咁click增加瀏覽次數??hahhaa
    i think if U post ur 電車男頭 pic here, 瀏覽次數 may automatically ++

  2. 好難留底o個喎…..留咩底先?係留低呀!€o€
    哈哈…..其實我係做校對o既…=v=
    電車男…有咩所謂?
    我覺得夠型英帥靚正咪得囉!!!!

  3. 喂,阿Roy,你個網址終於面世啦……嗱,我有睇架,不過係前兩日比較忙,所以未有留言咋……阿Steward話聽晚出黎食飯wor,你得唔得既呢?等我睇下你個新頭係咪真係咁電車男先…..哈哈,你今次仲係咪去Hair Culture度剪呢?我覺得果度真係幾好,不過就貴了一點,所以而家我要兩至三個月先可以剪一次啦,哈哈。

  4. 多謝晒你地呀~~~~~~~
    其實有人睇,聽吓我亂噏,我就好開心嫁喇。
    你地再努力啲招攬多啲人嚟睇,我又會再開心多啲啦……

  5. I have read your blog la. Think that you are now more mature and optimistic! Seems like you are enjoying what you are doing now! Its great to do something you are interested in. Keep it on!

發表迴響

 
