影星

前排睇到雜誌介紹影star trail,自己又想試下,所以尋日專登出深水埗買個remote shutter。原廠嘅太貴,買唔落,咁就梗係去搵祖國貨啦。喺鴨寮街買嘢真係要望多兩眼,個remote買貴咗五十蚊…
唔買都買咗,早啲返去試下仲好啦。我一路等到十二點幾一點先落街,諗住近近地去地鐵站出面影,又冇樓擋住。點知周圍都仲係好光,街燈唔算啦,但係商場同地鐵站啲射燈一樣都開住。最後影咗三張就返咗上樓(比蚊咬,又多曱甴,小朋友記住唔好喺地鐵站出面個噴水池玩呀,好X污糟)。

最後就梗係失敗啦,我太心急,其實同一個位要影幾張,再用software將佢地合成做一張相先得。一張過都可以,不過我部機嘅電頂唔順。下次搵另一個位再試多次先… 有冇人可以做我司機呀?

失敗x1

失敗x2

~ 由 royccm 於 10 十月, 2008.

一個回應 to “影星”

  1. 哈哈哈….唔係o丫~o的相都幾得意呀~~
    俾心機再影過囉~
    下次我地一齊去「坏」地鐵站再影過,好唔好?^^
    最多我做你「私機」o丫~即係呢,我私人指揮你去揸機呀~~~哈哈哈哈哈~

發表迴響

 
