I am 26

踏入十月,又大一歲。讀中學嘅時候覺得時間過得好慢,好想快啲放學去打波。到喺圖書館做嘢,都係覺得時間過得好慢,想快啲收工,返夜就好想聽到收館時播嘅廣播。到做TeenPower同Xebec份工嘅3三年幾入面,開始覺得時間唔夠使…開會唔夠時間,拍片剪片唔夠時間,食飯唔夠時間,出街行都冇乜時間…最大嘅原因係自己手腳慢,有時都諗自己係唔係唔啱做video production,但係又覺得幾好玩。到今日,已經係十月,我今年都廿六歲喇,都仲係呆呆吓,唔好話養父母,連自己都未搞得掂…

好多謝我女朋友對我嘅愛、忍讓…我成日發妳脾氣,又唔識dum妳開心,好冇用~ 妳講嘅嘢我全部都明,妳講得好啱。
我係唔會走開嘅 🙂

~ 由 royccm 於 2 十月, 2008.

2 回應 to “I am 26”

  1. 自己決定o左要行o既路,既然覺得係正確o既,點解唔一鼓作氣走落去?!最差o既結果都不過如此,唔需要理其他閒言閒語,總之,你知我知,我一定撐你!!永遠!

    p.s.其實我好唔鐘意你成日話自己無用…..我同你講:我唔覺得囉!所以,你都唔可以覺得呀!

  2. 乜都可以輸,信心唔可以輸﹗
    如果連自己都無信心又點比到信心人呢?
    搵番d信心番o黎,大把人撐你呀老友﹗

發表迴響

 
